9-11 Οκτωβρίου 2015, Ιωάννινα
- Προφορική ανακοίνωση με θέμα: Η προσέγγιση των κοινών παραγόντων στη Συστημική Συμβουλευτική και Οικογενειακή Θεραπεία (Παπαδιώτη-Αθανασίου Β., Τραχανά Σ., Τσίτου Ε.)
- Προφορική ανακοίνωση με θέμα: Η έννοια του χώρου στη δόμηση και αποδόμηση των συναισθηματικών σχέσεων (Παππά Β.)
Προσκεκλημένο Συμπόσιο: Η Συστημική προσέγγιση στην εκπαίδευση:Βιωματικά σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς (Πρόεδρος: Παπαδιώτη-Αθανασίου Β)
- Η σημασία της ομάδας και της επικοινωνίας στη μάθηση: Από το γνωστικισμό στη συνκατασκευή της γνώσης και τη βιωματική μάθηση (Παπαδιώτη-Αθανασίου Β.)
- Σχεδιασμός και υλοποίηση των βιωματικών σεμιναρίων σε εκπαιδευτικούς προσχολικής αγωγής (Μαζανίτη Δ., Παππά Α., Σαββίδου Ε.)
- Η πρόληψη και η συνεργασία ως τρόπος αντιμετώπισης των προβλημάτων κοινωνικής συμπεριφοράς των παιδιών (Νικολάου Σ.)
- Οικοσυστημική προσέγγιση προβλημάτων συμπεριφοράς παιδιών προσχολικής ηλικίας. Βασικές αρχές (ΛαζάρουΑ., Κωνσταντάκη Π.)
Προσκεκλημένο Συμπόσιο:Η Συστημική Επαγγελματική Συμβουλευτική σε ένα παγκοσμιοποιημένο γίγνεσθαι (Πρόεδροι: Παπαδιώτη-Αθανασίου Β – Γκαντώνα Γ)
- Διαδικτυακή εκπαίδευση και μάθηση (Αθανασίου-Ιωάννου Β)
- Συμβουλευτική αναζήτηση εργασίας: Μια συστημική προσέγγιση (Βλαχάκη Σ.)
- Ο νέος ρόλος των Υπηρεσιών Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας (Γερωνυμάκη Ε.)
- Το Επαγγελματικό αφηγόγραμμα ως εργαλείο της Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας (Γκαντώνα Γ.)
- Αναρτημένη ανακοίνωση: Διπλή διαφοροποίηση, λανθασμένες διαγνώσεις, και εργαλεία αξιολόγησης της χαρισματικότητας (Ανδρούτσου Β., Τσάκωνα Ε., Μπαντέλη Ρ., Δήμου Α.)
- Αναρτημένη ανακοίνωση: Χαρισματικότητα και αναπηρία (Μπαντέλη Ρ., Ανδρούτσου Β., Τσάκωνα Ε., Δήμου Α.)